hej

Jag har fått en ide om min leruppgift. Jag tänker göra något som ska föreställa mångas tänk om sina kroppar. Att man inte liksom kan acceptera sig själva utan man önskar så mycket att man såg ut på ett sätt. Jag har det senaste tänkt jättemycket på att det verkligen är insidagn som räknas hos människor. När det t.ex gäller snygga killar eller snygga tjejer. Jag har fått höra från jättemånga tjejer till exempel att de alltid ifrågasätter en as sngg tjejs pojkvän. Och så kommer det alltid ut ''varför är hon tillsammans med honom, han va ju inte så snygg''. Då blir jag väldigt irriterad. Han kanske är en helt fantastisk person. Jag tycker faktiskt att alla människor är fina. 

Jag tänkte göra två män och en kvinna. Ena mannen behöver hjälp och andra mannen är svinsnygg. Kvinnan borde gå till den ena mannen men går till den snygga.
Allmänt | |
Upp